TusenFryd deler hvert år ut et stort antall billetter til foreninger, organisasjoner og privatpersoner som en del av vårt sosiale engasjement. Vårt hovedfokus er tiltak som er rettet mot barn og unge.
Vi får hvert år svært mange søknader, og kan dessverre ikke innvilge alle. På denne siden vil du finne informasjon om hva og hvordan du kan søke billetter hos TusenFryd Fondet.
1. februar – 30. april. Billetter til inneværende sesong (hele sesongen)
1. september – 31. oktober. Billetter til inneværende sesong (september - oktober)
1. november – 31. desember. Billetter til påfølgende sesong (hele sesongen)
Søknader utenfor disse periodene vil ikke bli besvart. Vår svarfrist er 7 dager i søknadsperiodene, og vi besvarer kun innvilgede søknader. Det vil si at dersom du ikke har fått svar innen 7 dager, er søknaden ikke innvilget. Du er velkommen til å søke igjen i neste periode.
Du kan kun søke om ordinære inngangsbilletter til parken. Du kan ikke søke om sesongkort, overnattingspakker, andre produkter eller pengebidrag. Vi tilbyr ikke premieposer, eller andre typer gevinster.
Vi har dessverre ikke kapasitet til å etterspørre informasjon, eller lese gjennom tilsendte dokumenter, det er derfor viktig at søknaden inneholder svar på undernevnte spørsmål, slik at vi kan vurdere søknaden på best mulig måte. Søknader med manglende informasjon vil ikke bli behandlet.
For å kunne behandle søknaden trenger vi å vite følgende:
Det er en helheltlig og skjønnsmessig vurdering som blir tatt i hvert tilfelle, og helheten av søknadsmassen er avgjørende for hvilke søknader som blir innvilget. Ved innvilget søknad, kan du ikke søke igjen inneværende sesong.
Du via vårt kontaktskjema ved å velge: